Často kladené otázky

Tu nájdete otázky, ktoré často kladiete. Skôr ako nás kontaktujete, prečítajte si ich.

Počet vašich sledovateľov alebo lajkov nebude klesať a je to zaručené. Dávame náš prísľub, že budeme kompenzovať všetky možné poklesy počas 6 mesiacov po zakúpení.

Áno, ako sme uviedli na našej webovej stránke, poskytujeme bezpečné prostredie. Nikdy nežiadame o dôležité informácie a náš systém je chránený certifikátom SSL. Nikdy vás nebudeme žiadať o heslo.

Pred zadaním objednávky sa uistite, že sú splnené nasledujúce kritériá na zaistenie úspešného doručenia.
  • Vaše účet na Instagrame je nastavený ako verejný.
  • Zadali ste správne užívateľské meno na Instagrame.
  • Pred dokončením objednávky ste nezmenili svoje užívateľské meno na Instagrame.
  • Účet alebo príspevok stále existuje a nebol vymazaný.
  • Príspevok sa riadi usmerneniami spoločnosti Instagram a nebol obmedzený ani odstránený.
  • Na dokončenie objednávky si vyhradíme 24 hodín.
Ak sa vyskytol problém s doručením vašej objednávky, kontaktujte náš tím podpory a požiadajte o pomoc tu.

Ak sa váš profil alebo príspevky nenačítajú, počkajte niekoľko minút a skúste to znova. Je možné, že išlo len o chvíľkový výpadok.

Ak nie ste úplne spokojní so svojou objednávkou počas prvých 14 dní od nákupu, jednoducho nám to oznámte a my vám vrátime peniaze. Vrátenie peňazí zvyčajne trvá 3-10 pracovných dní v závislosti od vašej banky.
Ak máte akúkoľvek inú otázku alebo problém, kontaktujte nás.
[chatbot]