Často kladené otázky
Tu nájdete otázky, ktoré často kladiete. Skôr ako nás kontaktujete, prečítajte si ich.
Počet vašich sledovateľov alebo lajkov nebude klesať a je to zaručené. Dávame náš prísľub, že budeme kompenzovať všetky možné poklesy počas 6 mesiacov po zakúpení.
Áno, ako sme uviedli na našej webovej stránke, poskytujeme bezpečné prostredie. Nikdy nežiadame o dôležité informácie a náš systém je chránený certifikátom SSL. Nikdy vás nebudeme žiadať o heslo.
Pred zadaním objednávky sa uistite, že sú splnené nasledujúce kritériá na zaistenie úspešného doručenia.
- Vaše účet na Instagrame je nastavený ako verejný.
- Zadali ste správne užívateľské meno na Instagrame.
- Pred dokončením objednávky ste nezmenili svoje užívateľské meno na Instagrame.
- Účet alebo príspevok stále existuje a nebol vymazaný.
- Príspevok sa riadi usmerneniami spoločnosti Instagram a nebol obmedzený ani odstránený.
- Na dokončenie objednávky si vyhradíme 24 hodín.
Ak sa váš profil alebo príspevky nenačítajú, počkajte niekoľko minút a skúste to znova. Je možné, že išlo len o chvíľkový výpadok.
Ak nie ste úplne spokojní so svojou objednávkou počas prvých 14 dní od nákupu, jednoducho nám to oznámte a my vám vrátime peniaze. Vrátenie peňazí zvyčajne trvá 3-10 pracovných dní v závislosti od vašej banky.
Ak máte akúkoľvek inú otázku alebo problém, kontaktujte nás.